fredag 15 juli 2011

Trumvirvel...!


Lilla Farbrorn har blivit Didde´s syhörna, eller kort och gott; kärt barn har många namn!
Bloggen startades för att jag ville blogga om min stora hobby; att sy härliga kläder till vår härliga dotter :) Men Lilla Farbrorn kändes inte riktigt rätt, så bloggen behövde ett nytt namn, ett mer personligt namn. Vår dotters pappa kallar henne för Idde Didde, och då fick bloggen heta Didde. Kort och personligt helt enkelt! Eftersom lilla frökens byrå svämmar över av kläder och hon nu även huserar sina plagg i min garderob inser jag att hon faktiskt inte behöver så vansinnigt mycket kläder som jag vill sy. En vän till mig kom med förslaget att jag skulle sy kläder på beställning, till andra små trollungar, i mån av tid. Det känns ju väldigt smart, när man tänker efter, jag får göra det jag gillar allra mest, att sy, och kläderna kommer till användning och svämmer inte bara över dotterns byrå.

Så om ni ser något i bloggen som ni gillar eller har andra ideér, tveka inte att kontakta mig!
jeanetteolsson@hotmail.se

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar